פתרונות לסגירת מרפסת

אנשים רבים מחפשים אחר פתרונות לסגירת מרפסת, ולשמחתנו כיום ישנן אפשרויות שונות. לכל מרפסת צרכים שונים, הן מבחינת העיצוב, המאפיינים הפיזיים ואפילו התקציב. אך בשורה התחתונה ניתן להתאים לכל מרפסת פתרון.

בכל בית רוצים ליהנות ממרפסת השמש. כאשר מזג האוויר נעים, ניתן לצאת אל המרפסת. לפעמים משתמשים בה למטרות פשוטות כמו ייבוש הכביסה. לפעמים זהו מקום לבלות בו בשעות הפנאי ואפילו לארח אנשים. ולמען האמת ניתן לעשות את כל הדברים הללו יחדיו.

אז אולי אתם מדמיינים ערב נעים עם בריזה טבעית, בו אתם יושבים עם חברים על המרפסת. אנו מאחלים לכם הרבה לילות שכאלו, אך לא תמיד זהו המצב. ישנם גם ימים בהם מזג האוויר סוער מידי, או חם מידי. ואז אינכם יכולים ליהנות מהמרפסת.

פתרונות לסגירת מרפסת יאפשרו לכם לתת מענה למצבים הללו, ולהשתמש במרפסת שלכם בכל עונות השנה.

פתרונות לסגירת מרפסת

להלן שלושת הפתרונות הקיימים כיום לצורך סגירת המרפסת:

  1. סגירת אלומיניום למרפסת – אחד הפתרונות הפופולריים לסגירת המרפסת. בעצם מדובר בקונסטרוקציית אלומיניום התומכת בחלונות זכוכית. ואלו יכולים להיות חלונות הזזה. ניתן גם לשלב רשתות ותריסים.
    יש לשיטה זו יתרונות, אך לא תמיד פתרונות לסגירת מרפסת מסוג זה מתאימים. למשל במידה ומדובר במרפסת שכבר קיים בה מעקה זכוכית, הקמת קונסטרוקציית אלומיניום מעליה תפגע במראה של המרפסת.
  2. סגירת מרפסת באמצעות שמשונית – במסגרת הפתרונות לסגירת מרפסת, ניתן להשתמש בבד שמשונית. כיום ניתן להזמין פתרונות בהתאמה אישית, ואף לשלב בהם חלונות שקופים המאפשרים לאור לחדור פנימה. היתרון הוא המחיר הזול וההתקנה המהירה. אך מבחינתה הפרקטיקה, זהו איננו הפתרון המושלם.
    ראשית כל פתיחה וסגירה של השמשונית היא דבר מעט מסורבל. ניתן לשים בה חלונות לגלגול באמצעותם ניתן לאוורר את המרפסת במהירות, וגם לסגור אותם כאשר רוצים. אך כאשר רוצים להסיר את כל השמשונית בסוף החורף, זה נעשה קצת יותר מסורבל.
    חיסרון נוסף הוא המראה. אין מה לעשות, פתרון המבוסס PVC לעולם לא יראה כמו פתרון מהודר המתאים עבור מי שמחפש עיצוב יוקרתי. מה שיכול להתאים לבית הקפה השכונתי, לא בהכרח מתאים עבור המרפסת הביתית שלכם.
  3. סגירה באמצעות זכוכית נאספת – סגירה באמצעות זכוכית נאספת מעניקה פתרון מעולה לצורך סגירת המרפסת. היתרונות של זכוכית נאספת באים לידי ביטוי גם במראה, וגם מורגשים בשימוש היום יומי. זהו פתרון עיצובי ברמה גבוהה, המאפשר למקסם את היתרונות של המרפסת. וכל זאת תוך כדי שמירת הערך העיצובי של הבית והנוחות היומיומית. זהו פתרון המתאים עבור כל עונות השנה.

אז מה כדאי?

הפתרון המומלץ והבחירה של רבים הוא סגירת מרפסת זכוכית. כאשר לוקחים בחשבון את כל התועלות, נראה שזהו הפתרון המשתלם ביותר. הוא מאפשר ליהנות גם מעיצוב, וגם לשמר את תחושת המרחב. ופותח לכם עולם שלם של אפשרויות עבור המרפסת.

פתרונות לסגירת מרפסת
פתרונות לסגירת מרפסת
מאמרים נוספים
סגירת מרפסת חדרה

סגירת מרפסת חדרה

סגירת מרפסת חדרה בטח כבר ראיתם אצל השכנים, וגם עכשיו אתם רוצים סגירת מרפסת חדרה. אלו שכבר דאגו לסגירת המרפסת זכו למרפסת משודרגת ממנה ניתן

קרא עוד »
סגירת מרפסת נתניה

סגירת מרפסת נתניה

סגירת מרפסת נתניה רבים פונים אלינו ושואלים כיצד ניתן לסגור את המרפסת, מבלי לפגוע במראה ותחושת המרחב. הרי אלו הם היתרונות המרכזיים של המרפסת. החדשות

קרא עוד »
עיצוב מרפסת

עיצוב מרפסת

עיצוב מרפסת המרפסת הביתית מוסיפה הרבה ערך לדירה, ואיננו מדברים על הערך הכספי של הדירה. אנו מתכוונים לאיכות החיים וחוויית המגורים. מידי יום המרפסת תציף

קרא עוד »
הודעה
Scan the code
Call Now Button