סוגרים מרפסת עם rsgroup

מרפסת היא אחד החללים המיוחדים ביותר בביתכם, ויש לה השפעה ישירה על איכות החיים וחוויית המגורים. סגירת מרפסת נועדה לאפשר לכם להפיק תועלת גדולה יותר מהמרפסת, וזאת מבלי לפגוע במאפיינים המיוחדים של המרפסת.

כיום מקובל לבצע סגירת מרפסת באמצעות פתרונות של זכוכית נאספת, פתרון נוח לשימוש, ושאינו פוגע באיכות החוויה של המרפסת.

מרפסת זה איכות חיים וחוויה

הבית שלנו הוא מקור לביטחון. זוהי הפינה האינטימית שלנו, המקום בו משפחתנו נהנית יחדיו. זהו מרכז החיים של המשפחה, והמקום בו אנו נמצאים בשעות הפנאי בחיק משפחתנו. אך קירות הבטון עלולים ליצור תחושת מחנק, ולכן אנו רוצים גם חלונות ומרפסות.

מרפסת מאפשרת לנו ליצור תחושת מרחב בבית. זהו אחד החללים המיוחדים ביותר בבית, חלל המתמזג עם החלל האינסופי של הסביבה הפתוחה. זהו המקום המאפשר לנו להרגיש את זרימת האוויר, את שינויי העונות ואת הבריזה הנעימה של שעות אחר הצהריים.

מרפסת היא מקום בו אנו מבלים ומארחים. לפעמים זה מפגש של החברים על כוס בירה, ולפעמים אלו הם רגעים של שקט בשבת בבוקר.

סגירת מרפסת נועדה להרחיב את אפשרויות השימוש במרפסת. לפעמים נוח ונעים לנו כאשר המרפסת פתוחה, ואוויר נעים נכנס פנימה. אך ברגעים אחרים מזג האוויר עשוי להיות קר וסוער או חם ולוהט.

סוגרים מרפסת עם rsgroup

לשדרג את איכות החיים

 

בעזרת סגירת מרפסת אנו יכולים לשדרג את איכות החיים והחוויה, וליהנות יותר מהמרפסת. כך אנו יכולים לקבל פתרון המאפשר לנו ליהנות ממנה גם כאשר מזג האוויר נעים, וגם כאשר מזג האוויר סוער. הדגש הוא רק שתהיה לנו את היכולת לעבור ממצב סגור ופתוח בקלות ומהירות.

 

 

הפתרון המקובל כיום לסגירת מרפסת הוא זכוכית נאספת. זכוכית נאספת היא פתרון מעולה לסגירת מרפסות מכיוון שהיא מאפשרת לנו לבצע את המעבר המהיר בין מרפסת סגורה לבין מרפסת פתוחה. וזאת לצד יתרונות נוספים.

 

פעם תריסים היו הפתרון היחידי עבור המרפסות, ועד היום במרכזי הערים ניתן למצוא הרבה מרפסות ישנות עם תריסים המכערים את פני העיר. כיום מקובל לבצע סגירת מרפסת עם זכוכית. גם המראה יותר אסתטי והיא גם מאפשרת חדירה מקסימלית של אור.

 

ויטרינות זכוכית הן אינן דבר חדש, אך המהנדסים לקחו את הנושא צעד אחד קדימה ומצאו פתרון מושלם לסגירת מרפסת – זכוכית נאספת. זהו פתרון המאפשר למקסם את זרימת האוויר. במקום המסילות הישנות שלעולם לא אפשרו פתיחה מקסימלית של המרפסת, המהנדסים ייצרו פתרון הנדסי מתוחכם הממקסם את השטח הפתוח. ובו זמנית שומר על אסתטיות ונוחות תפעולית מושלמת.

 

סגירת מרפסת זה rs group

 

ניתן ליישם סגירת מרפסת עם זכוכית נאספת בצורות שונות, וכך ניתן להעניק לכל מרפסת פתרון בהתאמה אישית. סגירת מרפסת עם זכוכית נאספת מסתמנת כפתרון הפופולרי ביותר בישראל.

 

חברת rs group מציעה לכם מבר פתרונות לסגירת מרפסת המבוססים על זכוכית נאספת. אנו מבצעים תכנון והתאמה אישית לכל לקוח, ומספקים פתרון ברמה הגבוהה ביותר.

מאמרים נוספים
סגירת מרפסת חדרה

סגירת מרפסת חדרה

סגירת מרפסת חדרה בטח כבר ראיתם אצל השכנים, וגם עכשיו אתם רוצים סגירת מרפסת חדרה. אלו שכבר דאגו לסגירת המרפסת זכו למרפסת משודרגת ממנה ניתן

קרא עוד »
סגירת מרפסת נתניה

סגירת מרפסת נתניה

סגירת מרפסת נתניה רבים פונים אלינו ושואלים כיצד ניתן לסגור את המרפסת, מבלי לפגוע במראה ותחושת המרחב. הרי אלו הם היתרונות המרכזיים של המרפסת. החדשות

קרא עוד »
עיצוב מרפסת

עיצוב מרפסת

עיצוב מרפסת המרפסת הביתית מוסיפה הרבה ערך לדירה, ואיננו מדברים על הערך הכספי של הדירה. אנו מתכוונים לאיכות החיים וחוויית המגורים. מידי יום המרפסת תציף

קרא עוד »
הודעה
Scan the code
Call Now Button