סגירת מרפסות החוק הישראלי

סגירת מרפסת החוק הישראלי, מה הוא אומר והאם צריך אישור בשביל לסגור את המרפסת שלכם.

בכל בית שיש בו מרפסת עולות ההתלבטויות האם כדאי לסגור את המרפסת. מבחינת היתרונות של סגירת מרפסת, אין ספק כי כדאי לעשות זאת. סגירת המרפסת תאפשר לכם ליהנות מהמרפסת בכל עונות השנה, ולא תפגע בהיותה מקום המכניס אור לביתכם, זרימת אוויר ותחושת מרחב.

אך המכשול השני העוצר אנשים מלסגור את המרפסת הוא המכשול הבירוקרטי. כאן עולות השאלות האם ניתן פשוט להזמין את אנשי המקצוע, או שיש צורך בהשגת אישורים.

סגירת מרפסת החוק הישראלי – חוק המרפסות

השאלה הזו נוגעת אל חוק המרפסות, זהו החוק אשר בין היתר מסדיר את נושא סגירת המרפסת.

בואו ניגש ישר ולעניין ונראה מה אומר החוק הישראלי לגבי סגירת המרפסת. החוק נועד להקל על הליכי סגירת המרפסת, כנראה מתוך הבנה שכולם עושים זאת. ולכן מוטב להסדיר את הנושא בצורה מסודרת.

בכל הנוגע לסגירת מרפסת החוק הישראלי החדש עדיין מחייב רישיון, אך יש בו בשורות ההופכות את ההליך לפשוט יותר. החוק עושה זאת באמצעות שלושה מסלולי רישוי.

ישנו מסלול רישוי בהליך מלא המתאים עבור המקרים בהם מתבצעות עבודות גדולות במרפסת. ישנו מסלול מזורז עבור שינויים מינוריים. וישנו גם  מסלול הפטור מהיתר, והוא מגדיר את סוגי העבודות שאינן דורשות היתר.

סגירת מרפסת ללא היתר

אז השאלה העומדת על הפרק היא האם אתם יכולים לבצע סגירת מרפסת ללא היתר, או האם עליכם לפנות אל אחד ממסלולי הרישוי . לצורך כך יש לבחון את העבודות המתוכננות וכיצד השינוי יכול להשפיע. יש לבחון זאת במונחים של בטיחות, הפרעה לסביבה ונראות חיצונית. יתכן כי ניתן לעשות זאת אך ורק באמצעות אישור מהיר של הרשות המקומית.

למען הסר ספק, כדאי לפנות אל החברות העוסקות בסגירת מרפסת. חברות אלו עוסקות בתחום באופן יומיומי. הן מכירות היטב את הנושאים של סגירת מרפסות החוק בישראלי. בחברות אלו ישנה גם הכרות עם המדיניות של הרשות המקומית, דבר היכול להשתנות מעיר לעיר.

מבחינה טכנית, כיום ישנן אפשרויות מתקדמות לסגירת המרפסת. פתרונות אשר אינם פוגעים בנראות החיצונית, אינם יוצרים הפרעה או סכנות בטיחותיות. אין בהן שינוי של תשתיות והיבטים הנדסיים כמו תוספת משקל משמעותית למרפסת. ובזכות הטכניקות האלו ניתן להעניק מענה של סגירת המרפסת, בהליך מהיר וללא מכשולים בירוקרטיים בדרך.

הפתרון השכיח והפופולרי ביותר הוא סגירת מרפסת באמצעות זכוכית נאספת, או כפי שמכנים אותה לעתים זכוכית מתקפלת. זהו פתרון קל ליישום מהיר, אשר אינו פוגע בנראות החיצונית של המרפסת, אינו דורש עבודות בטון או שינויים משמעותיים במרפסת.

למידע נוסף וסיוע פרטני אתם מוזמנים לפנות אל rs group. לנו יש ניסיון בהתקנת פתרונות מתקדמים לסגירת המרפסת, לצד הכרות עם דרישות החוק, הרשויות המקומיות וההליכים הבירוקרטיים.

סגירת מרפסות החוק הישראלי
סגירת מרפסות החוק הישראלי
מאמרים נוספים
סגירת מרפסת חדרה

סגירת מרפסת חדרה

סגירת מרפסת חדרה בטח כבר ראיתם אצל השכנים, וגם עכשיו אתם רוצים סגירת מרפסת חדרה. אלו שכבר דאגו לסגירת המרפסת זכו למרפסת משודרגת ממנה ניתן

קרא עוד »
סגירת מרפסת נתניה

סגירת מרפסת נתניה

סגירת מרפסת נתניה רבים פונים אלינו ושואלים כיצד ניתן לסגור את המרפסת, מבלי לפגוע במראה ותחושת המרחב. הרי אלו הם היתרונות המרכזיים של המרפסת. החדשות

קרא עוד »
עיצוב מרפסת

עיצוב מרפסת

עיצוב מרפסת המרפסת הביתית מוסיפה הרבה ערך לדירה, ואיננו מדברים על הערך הכספי של הדירה. אנו מתכוונים לאיכות החיים וחוויית המגורים. מידי יום המרפסת תציף

קרא עוד »
הודעה
Scan the code
Call Now Button